neonZakelijk

Bij het aangaan van een samenwerking tussen een zakelijke klant en neon advies zijn ook weer verschillende voordelen: bijvoorbeeld leuke kortingen voor de zakelijke klanten op bijvoorbeeld producten en opslagplaatsen, maar ook marketing en gratis reclame voor de zakelijke klant is een mogelijkheid door het aangaan van een samenwerking met neon advies.

Makelaar 2.0 en ontzorgen

"ontzorgen" van de moderne makelaar doet neon advies ook graag. Denk bij het aangaan van een samenwerking op het gebied van verkoopstyling bijvoorbeeld aan de mogelijkheden die de verkoopstylist uit handen van de makelaar kan nemen:


Andere mogelijkheden

Inmiddels heeft neon advies ook heel wat ervaring op het gebied van marketing activiteiten voor zakelijke klanten: opstellen van advertenties, volledig uit handen nemen van regie omtrent marketingactiviteiten, ontwikkeling huisstijl, en dergelijke.

Daarnaast heeft neon advies ook ruime ervaring als het gaat om het inrichten van kantoorpanden en een zo prettig mogelijke omgeving in kantoorpanden creëren. Hiernaast een selectie van projecten van neon advies in de zakelijke omgeving.


Met zakelijke klanten is het liefst vooraf (telefonisch) contact, zodat er goed ingespeeld kan worden op de wensen, ideeën en eisen. Het is mogelijk om dan een offerte op maat te maken of vrijblijvend een kennismakingsgesprek in te plannen. Tevens kan er een presentatie gegeven worden vanuit neon advies over de verschillende mogelijkheden. Neem gerust vrijblijvend contact op.

neon advies | binnenhuisarchitectuur | interieurstyling | verkoopstyling | info@neonadvies.nl | +31651469020 | Utrecht en omgeving

Gecertificeerd door EHCB en House of KIKI en aangesloten bij het Centraal Netwerk Voor Verkoopstylisten


Mail: info@neonadvies.nl

Een donatie van neon advies zorgt ervoor dat cliënten bij binnenkomst vertrouwd raken met de cardiologen van de Hartkliniek.


Willem Baars, directeur Marketing Hartkliniek: “bij binnenkomst wordt het gelijk duidelijk: “wij koesteren uw meest waardevolle bezit: uw hart”. Het is belangrijk dat cliënten weten dat wij met de beste en meest hoogwaardige zorg klaarstaan voor onze cliënten. Dit proberen we op meerdere manieren uit te dragen: zo ook in onze huisstijl en interieur. Dit is goed te zien in onze net geopende vestiging in Lelystad. neon advies heeft een optimaal kunststuk gedoneerd voor de opening van deze vestiging. Zij heeft zich ingeleefd in de Hartkliniek, onze cliënten en het pand en heeft ervoor gezorgd dat de ontvangst in de vestiging Lelystad optimaal wordt.


Natasja Ederveen, neon advies: “ik kan me voorstellen dat naar de Hartkliniek gaan voor veel cliënten een spannende gebeurtenis is. Als je van te voren dan al vertrouwd raakt met de “dokter” en in dit geval de Cardioloog, zijn de meesten op dat gebied gerust gesteld. Daarom heb ik er in samenspraak met de Hartkliniek zelf, voor gekozen een foto van twee Cardiologen van de Hartkliniek te gebruiken voor het schilderij wat neon advies gedoneerd heeft. Een bedrijf heeft altijd een eigen identiteit door middel van het tonen van de huisstijl, zo ook de Hartkliniek. Zij houden op een goede en vooral duidelijke manier vast aan de huisstijl en deze is binnen de Hartkliniek in Lelystad ook duidelijk terug te zien. Daarnaast is het belangrijk, om een huiselijke sfeer te creëren, zodat cliënten zich bij binnenkomst al op het gemak kunnen voelen. Daar heeft neon advies aan mee geholpen, door het doneren van een schilderij in de stijl van de huisstijl van de Hartkliniek. Bij binnenkomst is hierdoor gelijk duidelijk wie de Cardiologen zijn en dat de Hartkliniek zich ook van haar Artistieke kant durft te tonen. Zo ontstaat Medical meets Art in Lelystad. Op de achtergrond is dan ook één van de kunstwerken van Cardioloog Menno Baars te zien. Ik ben blij dat neon advies op deze manier heeft kunnen meehelpen aan de belangrijke start van de Hartkliniek in Lelystad.”